I morgon i morgon i morgon

Jaa nu är det inte långt kvar. Åker i morgon 6:15 på morgonen.
Assmart som jag är tänkte jag ju inte på när bussarna hemifrån går och givetvis så går den första bussen kvart över. Men det är tur att jag har en snäll pappa som hämtar mig och skjutsar in mig.
 
Så i morgon ska vi göra stan, käka gott och sen checka in på hotellbåt och så blir det teater för mig och konsert för tjejerna.
 
Ååå saknar er Lottis och Monica. <3 <3 Ni är allt jag har i denna värld. Känns det som i alla fall. Bästa <3
 
Är framme fem i elva i alla fall...låååååång tid på bussen men mamma gör mackor åt mig och så ska jag försöka sova lite också så borde det gå lite fortare.
 
Tjosan. nu börjar vi nog här skulle jag tro. Vi hörs nog i kväll eller i morgon när jag sitter on the buss to huvudstaden.
 
Puss puss puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Flinck <3

Jag väntar vid min stockeld medan timmarna skrida...sen reser jag mig igen ;)

RSS 2.0