DrPhil!!!

Sitter och kollar på dr phil.
Han är faktiskt bra!
Han har nåt å komma med till Skillnad från Vissa andra!

Snart blir det körövning här! Det ska bli kul!
vi sjunger så fina sånger.
Det finns en som heter "känn nu ingen Oro" Som är såå fin. Den är Skriven av Kirk Franklin Som på engelska heter My Life Is In Your Hands.

I Joh 14:1 står det
Känn ingen Oro. Tro på Gud Och tro på mig.
Det ordet kommer till mig hela tiden.
Jesus säger Så mycket bra saker hela tiden.

Ska Sluta tjata nu!
Batteriet är snart Slut på telefonen så!
Vi hörs senare eller i morgon.
kram och å puss på er









Det är vår nu :)
Tack Jesus för det


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Flinck <3

Jag väntar vid min stockeld medan timmarna skrida...sen reser jag mig igen ;)

RSS 2.0