GLÄDJE

Blev genast så mycket piggare när jag såg detta: 
Finally, trodde för ett tag att människan gått upp i rök men nej då <3
 
 
Ja annars är det väldigt tomt efter Pippin, Lilly tjattar på här men inget näbbande. Nu får hon ha sin älskade mat i fred. 
Begravde Pippingoset idag. Kändes fruktansvärt sorgligt. Hans livlösa kropp bara låg där, den kropp som vid samma tid igår varit pigg och glad. 
Ja, det är jobbigt. Pippin var så speciell liten undulat. Älskar dig så min lilla älskling. <3 
Du finns för alltid i mitt hjärta.

Ska jobba i morgon tänkte jag. Bara att bunkra upp mig med nässpray och alvedon så går det nog. Bara fyra timmar i alla fall. 
Tänkte att jag skulle till sjukhuset och ta prover sen. Mitt hba1c har ju varit lite högt så det ska jag försöka med i morgon också. 
 
Min lilla ängelälskling <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Flinck <3

Jag väntar vid min stockeld medan timmarna skrida...sen reser jag mig igen ;)

RSS 2.0