Oj oj!

Shoppingfingrarna kunde inte hålla sig.
Höhö! Men lugn jag har räknat ut allt.
 
Har sagt upp mitt abonnemang hos telenor och kommer få en slutfaktura i maj på resterande summa. Kändes bättre att göra så så jag inte behövde vänta ända till juni att beställa min nya mobil. 
Faktum är att jag redan har beställt mobilen och den är på väg hem till mig nu. Iiiii... galna människa. 
Jaja... längtar i alla fall! 
 
Med mitt nya abonnemang hos 3 lär det bli i alla fall 50 kronor billigare. Ska nog ta autogiro på det också så jag slipper se skiten. Hahah XD 
 
Hopp, sitter och lyssnar på predikan nu med bästa Andreas, pastor i Hillsong Church Stockholm! 
Sen ska jag upp på vinden och hämta lite jackor. Nu är det liksom VÅR förhoppningsvis. Inget mer snö hoppas jag!
 
Gud är god, Han kommer fixa min ekonomi. 
Tack Jesus för att Du kommer ge mig ett jobb. Älskade underbara Jesus <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Flinck <3

Jag väntar vid min stockeld medan timmarna skrida...sen reser jag mig igen ;)

RSS 2.0