R.I.P

Min älskade lilla Pippin dog ikväll. 
 
Jag hörde en duns och tänkte väl att det var Pippin som skulle picka på golvet igen då.  
Men han flög inte upp efter typ två sekunder som han bruka så jag tog upp honom och lade honom vid mitt bröst.
Han började till slut krampa... vred sig som om han hade väldigt ont. 
Till slut rörde sig bara näbben och hjärtat slog lite och plötsligt så krampade han till en sista gång och dog. 
 
Så nu är Lillygumman ensam... fast bara ett tag. Hon ska få en ny partner men inte just nu. Har inte råd med det. 
 
Vila i frid älskade lilla sötnäbb...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Flinck <3

Jag väntar vid min stockeld medan timmarna skrida...sen reser jag mig igen ;)

RSS 2.0