Igår xD

måste bara berätta om min eftermiddag igår!
Tar det i punkter

- efter jobbet gick jag och handlade i ösregnet! osmart som jag är så kör jag på papperskassar som jag brukar om jag inte har dramaten med mig

- aslång tid till bussen går så jag tar bussen mot stan för att ta 27an hem
väl på 27an så går min ena kasse sönder!!! jippieeee eller inte!
meen så får jag hjälp av två fina damer som ger mig två plastpåsar att lägga allt i! Tack tack tack ♥♥♥

- kommer hem och märker att Jag glömt nycklarna i min andra jacka på jobbet! suck
tänkte ett tah! mobilen är dessutom urladdad jippieee
chansar och tar bussen till råslätt och Hoppas på att chatrine är hemma!
väl på busshållplatsen går min andra papperskasse sönder grrrr
stuvar ner det som var däri i kassarna och fickorna! dumpar kassarna hos c och åker till jobbet igen
hämtar nycklarna och åker tillbaka till c och hämtar kassarna!

- åker hem!

är hemma tre och en halv timme efter jag slutat jobba! jippieee

trötter haha..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Flinck <3

Jag väntar vid min stockeld medan timmarna skrida...sen reser jag mig igen ;)

RSS 2.0