Rilo

efter jobbet ska jag möta mor och far utanför ikea :)
vi ska till kappahl och så...
sen tänkte jag åka till rilo och försöka hitta en till råtta! nu minsann ska antingen bonny eller dolly få en kompis!
beroende på om jag hittar en hona eller så kanske det finns en hane bland honorna igen! får se vem som tilltalar mig bäst och hoppas de har råttor kvar!

bonny har ju varit ensam hela tiden så det ultimata vore ju en hane till men vi får se

Dolly verkar må bra trots Doris bortgång!
min lilla skrutta!

denna månad känns det verkligen som att en ny råtta måste prioriteras framför mina egna behov!
klarar snart inte av att se någon av mina Finingar ensamma!

nehepp jobba lite nu då :)
hörs ikväll så får ni kanske se min nya vän :)
tur jag har den lilla buren kvar så det får bli karantän innan jah släpper ihop dem :)

puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Flinck <3

Jag väntar vid min stockeld medan timmarna skrida...sen reser jag mig igen ;)

RSS 2.0