Beställt biljett till Stockholm nu!

Kunde ju ta via faktura så jag beställde biljetterna nu. Åker med swebus dit och med bus4you hem! Aldrig åkt med den senare. Men jag kunde åka hem senare med den så det blir kanoners banoners 
 
Tyvärr dyker jag inte upp i huvudstaden förrän kvart över fem. Jobbar ju innan dess och så blev det dyrare med den tidigare tiden. 
 
Åååå jag är så lycklig så jag spricker!!! Äntligen får jag åka till Stockholm och mina systrar i Herren igen! saknar så jag spricker.
 
Passa er Monica och Lotta, nuuuuu kommer jag...
(eller ja, 8 mars ;))
 

Puss o kram
Lisa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Flinck <3

Jag väntar vid min stockeld medan timmarna skrida...sen reser jag mig igen ;)

RSS 2.0