*Dyre Jesus*

Kom och tänka på en lovsång som jag inte har sjungit på sjukt länge.
Den heter just "Dyre Jesus": 
 
Dyre Jesus, min själs begär. 
Du är min ögonsten, den jag har kär. 
Jag vill ge allt till Dig, hela mitt liv.
För att Du gav Ditt liv för mig.
 
ÅH VAD JAG ÄLSKAR DIG.
ÅH VAD JAG ÄLSKAR DIG.
ÅH VAD JAG ÄLSKAR DIG.
FÖR ATT DU ÄLSKAT MIG FÖRST.
 

Älskar den texten. Kommer ihåg PUNKT. Wow det var längesen. Hade skivan från Punkt med Ricard Hulteke och company. Pris och ära, Dyre Jesus, min själ ska prisa dig. 
Det var längesen jag sjöng någon av dessa låtar nu. 
 
Tänkte bara skriva den texten här. Känns som att det kom från Gud precis. :) 
 
Tack Gud för livet just nu! Fantastiskt underbart! <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Flinck <3

Jag väntar vid min stockeld medan timmarna skrida...sen reser jag mig igen ;)

RSS 2.0