Förhoppningsvis sista steget mot ljushårig...

Håller på att färga mitt hår... ja ni kommer få se bild sen... ska bara färga en gång till. förhoppningsvis är all gammal färg borta då. 
Ovant. 
 
Jahapp, ska va katt-och hamstervakt en vecka nu. Kommer bli ett helt zoo härhemma. Jaja... älskar ju djur så det är ju grejt. 
 
Kom på det nu: när jag inte är hemma så kan jag ju bara stänga dörren till vardagsrummet. Vill inte att katterna och råttisarna ska ryka ihop hahahah... 
 
Sitter och kollar på sommarlov på barnkanalen. Joojojooo det finns nog ett barn i mig i alla fall ;) hihi
 
Kram på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Flinck <3

Jag väntar vid min stockeld medan timmarna skrida...sen reser jag mig igen ;)

RSS 2.0