I morgon...

Efter jobbet i morgon ska jag umgås med mamma min! 
Hon bjuder på middag på IKEA (av alla ställen haha) och sen ska hon köpa bh åt mig. 
 
Vet ni vad... jag är fortfarande uppe, överpigg. Sitter och kollar på Hitchcocks fåglarna. Har aldrig sett den men nu så. Och vet ni vad: det är ingen filmmusik. Den enda film utan musik jag sett är I am legend. 
Man märker verkligen när det inte är musik. Annars tycker jag inte man märker av musiken så mycket men den smälter in i själva filmen så när den väl är borta så märker i alla fall jag det. 
 
Idag har jag påbörjat min blondering av håret. Alltså... just nu är det morotsröttblont. Får köra i en till burk. 
Se vad folket säger på jobbet imorgon! Hahaha... 
 
Har fått sålt min gamla fågelbur nu i alla fall. 700 fick jag. Skönt med lite klirr i kassan. Ska köpa frukost i morgon på worket för jag har typ ingenting i kylen eller frysen. Brödet är helt slut. 
 
just det, ang bröd... gjorde chipatabröd (tror det hette så), ett indiskt som består av mjöl och vatten som man sen steker i stekpannan. Tog i lite aromat och cayennepeppar också, bara lite grann, men det smakade inte så mycket. 
Men gott blev det, det är godast varmt så blev att äta det till middag igår. 
Gottis. 
 
Jahapp, får bli att sluta skriva här nu. 
 
Men jag lever i alla fall trots att jag typ inte har NÅGOT att skriva om! 
 
Todiloo och godnatt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Flinck <3

Jag väntar vid min stockeld medan timmarna skrida...sen reser jag mig igen ;)

RSS 2.0