Kalas idag

Idag ska jag hem till mor. Hon har kalas idag, hon har ju fyllt år. Sen sover jag hos pappa. 
Man vet aldrig hur det blir efter ett par glas vin tyvärr. Hahahaha XD 
nää men om det blir sent så. 
 
Åker nog vid ett-tiden skulle jag tro. Borde städa här hemma men det får bli i veckan som kommer efter jobbet. 
 
I morgon kanske det blir bad i tenhult med Chatrine och hennes Mange. 
Får se hon skulle höra av sig i morgon. 
 
Hopp, hopp, hopp. Drömde om T i natt. Oj oj oj... sån magi det fanns mellan oss. Precis som vid vårt andra möte vi hade. 
Ååååå jag är bara så himla djupt förälskad. Fattar inte hur man kan känna såhär. Det är magi magi och MAGI. 
 
Vi hörs vänner
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Flinck <3

Jag väntar vid min stockeld medan timmarna skrida...sen reser jag mig igen ;)

RSS 2.0