Min enda shopping denna månad...

Blev en silverring från fyndiq för 59 kronor. 
Den ska användas flitigt. :) 
Längtar tills jag får den :)
 
Hopp, sitter och kollar på Den som dräper. Mycket bra serie från danmark. De gör så bra serier tycker jag. 
Fast nu är det slut så nu finns inte ett skit att titta på...som vanligt. :( 
 
Chattar med Lotta <3 Det är väl det enda roliga på hela dagen egentligen.
 
Just det, var på stranden och solade! Sen tog jag tåget hem. Gick mycket fortare än bussen. Bara en station emellan ju, Hovslätt. 
 
Vad göra i morgon? Jo, städa av lite och sen hem till pappa på middag. Han ska göra sin goa kyckling.
Åhhh mmmm... det vattnas redan i munnen. 
 
Men vad sjutton ska jag blogga om? 
Jaaadu... bara tre dagar kvar på denna semester nu. Var har veckorna tagit vägen egentligen? 
Hade gärna stannat i Stockholm en vecka till. Hade inte varit helt fel. 
 
Ska söka lite mer jobb i Stockholm och lägenhet på Tyresö så blir allt så himla bra. 
Bara jag får komma närmare T så är jag så glad så glad. 
 
Visste ni att mina råttisar gillar nudlar? Bonny är helt galen i dem. 
HAHA! De är för roliga. 
Det är roligt att se Bonny växa. Han är större nu än när jag köpte honom. Lilla skrutten. 
Han kommer alltid vara min favorit. Han var min första råtta och jag ångrar inte mitt köp. 
Älskade lilla älsklingsgubben, mamma älskar dig av hela sitt hjärta <3 
Er också älskade Doris och Dolly! 
Fattar inte hur ett litet litet djur kan göra så stor verkan i livet men det gör de och jag ångrar inte att jag bytte fåglar mot råttor. Hade nån sagt det för ett år sen hade jag nog skrattat. XD
 
Jaha nehe joråsatte. 
Nu ska jag sluta skriva.
 
Pusss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Flinck <3

Jag väntar vid min stockeld medan timmarna skrida...sen reser jag mig igen ;)

RSS 2.0