Stranden!

Hej hopp! inget å skriva här. Finns inte så mycket att prata om. 
Men har precis kommit hem från en promenad runt rocksjön med pappa och mamma. JätteVARMT!
Och soligt såklart. inget att klaga på när det är så här skönt ute :) 
 
Så nu tänte jag åka tillbaka till rocksjön och lägga mig på stranden. 
Har gjort en nudelsallad, lagt ner badlakan, tagit på mig baddräkten.
Tja. här ska jag njuta av de sista dagarna på min semester. 
Väldans vad fort det gått. 
 
Längtar tillbaka till Stockholm. Har sökt ett personlig assistentjobb på Tyresö <3 
I jesu namn ska det bli mitt. Vill inte bo här i Jönnet längre. 
Har mitt liv i huvudstaden. Mina vänner och min stora kärlek. 
Så nu blir det stora förändringar. Nu kan jag inte bo här mer. Detta är ett avslutat kapitel i mitt liv och nya dörrar ska öppnas. 
 
Så är det serni. Så jag ska söka lite mer jobb i staden, framför allt Tyresö. Där trivs jag och han med stort H bor där. 
 
Jag har en tro på att Gud kommer att fixa jobb till mig nu så jag slipper jobba obetalt som städerska. 
 
Nu måste jag kila till bussen men vi hörs kära underbara vänner <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Flinck <3

Jag väntar vid min stockeld medan timmarna skrida...sen reser jag mig igen ;)

RSS 2.0