TJOHOOOO!

Klockan åtta åker jag hemifrån. :) 
Har packat ner allt utom diabetessakerna kom jag på. 
Ska göra det när jag vaknat till liv här nu. 
 
Min dag: 
9.27 går tåget mot Nässjö.
Är framme 10.04 typ. 
Får vänta 20 minuter på nästa tåg som går 10.25
Sen sitter jag på tåget till Stockholm och är framme vid 13.25. :) 
ååå det ska bli såå skönt att lämna Jönköping ett tag. :) 
EN HEL VECKA.
 
Och på lördag, lördag, lördag ska det hända grejjer, stora genombrott... stora förändringar. 
 
Woehoooo
 
Vet inte hur mycket jag hinner blogga nu. Isf bloggar jag ju från appen. :) 
 
dagens reseoutfit. 
Klicka för större bild :) 
 
Puss på er och ha en trevlig vecka/dag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Flinck <3

Jag väntar vid min stockeld medan timmarna skrida...sen reser jag mig igen ;)

RSS 2.0