Dagen som gått

Nu är det söndag igen! 
 
Men igår var en bra dag. 
Städade köket... nu är det fint, nu är det bara resten kvar. 
Sen var jag ute med Annie på stan. Hon bjöd på mat på coffeehouse by george. Kycklingfile med pasta och champinjoner blev det för min del. 
Såå gott. 
Sen gic vi promenad och sen åkte vi hem. Skulle till Willys så passade på när vi åkte till Råslätt. 
 
Nu sitter jag här och kollar på Bad boys. Snart slut och då måste jag sova. Håller på att gå underrr av trötthet. 
Men filmen är ju så nedrans rolig så man kan ju inte missa den när den går på teven. 
 
Idag ska jag till kyrkan och så ska jag till mamma. Hon skulle göra egna raggmunkar förhoppningsvis. Så det ser jag fram emot. 
 
Gäsp nu sa jag inte skriva mer för då babblar jag bara på som jag gör när jag är trött. 
 
Vi hörs anske senare idag. 
 
Puss o kram 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Flinck <3

Jag väntar vid min stockeld medan timmarna skrida...sen reser jag mig igen ;)

RSS 2.0