Fredag igen då!

Ja, det är ju inget annat än måndag och fredag tycker jag. Tiden går på tok för snabbt. 
 
Ska hem till pappa och äta mat, förhoppningsvis lasagne som jag längtar efter, snart. Eller ja, till fyra antar jag! 
 
I morgon blir det storstädning. ser ut som det varit inbrott i mitt hem. 
Men nu ska det bli snyggt igen. 
 
Var och jobbade idag i alla fall. VArit hemma i två dagar nu, förkyld! Bläää!
Jaja... 
Skulle nog vart hemma idag också men usch har ju inte råd att va hemma mer. 
 
Vi hörs!
Puss o kram!

Ikväll kanske det blir att uppdatera lite sims igen! 
Längesen nu, alldeles för längesen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Flinck <3

Jag väntar vid min stockeld medan timmarna skrida...sen reser jag mig igen ;)

RSS 2.0