Hello Stockholm, Goodbye Jönköping

Efter denna helgen har allt blivit så mycket tydligare och klarare. 
 
  • Jag hör inte hemma här längre. Jönköping är ett avslutat kapitel. Gud har stängt alla dörrar här. Är inte lycklig här, mår inte bra här. 
  • Har mina vänner i Stockholm, mina två bästa vänner i hela världen. Det är dit jag vill. Där jag hör hemma. 
  • Har min kärlek där! 
  • Hillsong Stockholm är den församling jag vill tillhöra. Inget ont om Fillan i Bankeryd men jag är verkligen klar här nu med ALLT. 
Gud har gjort allting så mycket tydligare denna helgen. 
Och tecken på tecken: 
 
  • När jag skulle gå på bussen så hittade inte apparaten numret på biljetten 
  • Sen blev det nåt fel på bussen men vi kunde till slut rulla vidare 
Nej, nu ska jag höra om jag kan hyra ut min lägenhet i andrahand, söka jobb som IKEApersonal i Stockholm, kolla lägenheter (andrahand) 
 
NU KAN INGET STOPPA MIG VÄNNER! <3
NU SKA JAG DIT JAG HÖR HEMMA <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Flinck <3

Jag väntar vid min stockeld medan timmarna skrida...sen reser jag mig igen ;)

RSS 2.0