Lovsång

Sitter och lyssnar på lovsång.
Skulle städa men tandvärken förstörde motivationen. 
Synd för min vän Erica kommer om typ tio minuter, har inte ens diskat. Så trevlig är jag 
 
Men var hos tandis och han konstaterade att en bit av den tanden som jag drog ut satt kvar.
När den börjar röra på sig gör det svinont. Icke roligt. 
Inte så roligt på jobbet idag, men tur att jag fick komma in så snabbt som det gick ändå. 
 
Kommer bjuda på oliv-och fetaostpaj och broccolisoppa. 
Hihi 
Blir gott det. 
 
Det får nog bli köket att vistas i i alla fall. Vardagsrummet ser ut som det varit inbrott i tyvärr 
Har bara inte orkat ta tag i hemmet.:(
 
Jaja, ha en fin kväll allihop om jag inte får för mig å skriva någe mer. 
 
Puss o kram
Lisa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Flinck <3

Jag väntar vid min stockeld medan timmarna skrida...sen reser jag mig igen ;)

RSS 2.0