Bonnys eskapader

Bonny hade igår en del eskapader för sig.
Han gick upptäcksfärd under mina sängkläder, under min mysdress och på köksbordet. 
Tihiii... 
 
Sen blev han supertrött så jag stopade tillbaka honom i buren igen. 
 
Efter en stund hör jag honom springa fram och tillbaka i buren. Kollar till och då hämtar Bonny mat från matskålen. Typ en bit och springer in i huset med den. Haha så roligt det såg ut. 
Han fick även sin första drops (godis) igår och det var ju sååå gott. Luktar vanilj typ. Såna man kan köpa till kaniner fast anpassade till råttor dårå.
 
Och en helt annan sak. Har en mycket potentiell ny ägare till Lilly. Hon bodde utanför Habo och har massa fåglar i stor voljär. Tror det skulle va jättebra stimulans för Lilly. Det är tungt att göra det för hon är ju min lilla älskling men det är just därför jag gör det. Vill inte att hon ska va ensam. Och nu ska jag ju skaffa en vän till Bonny också. Kommer troligen åka till Rilo idag när jag varit på sjukhuset. och kolla om det finns en till hane bland honorna. Tror Bonny kommer bli jätteglad med en ny bäbis in da haus. 
 
Mådde illa idag på jobbet så jag åkte hem. Bättre för alla och för mig att jag åkte hem och vilade. 
 
Puss o kram på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Flinck <3

Jag väntar vid min stockeld medan timmarna skrida...sen reser jag mig igen ;)

RSS 2.0