Halva matskålen är uppäten...

Råkade köpa en gigantisk matskål åt Bonny. 
Fyllde den ungefär till hälften... blev ju rätt mycket.
Nu såg jag att halva var uppäten... ja alltså maten, inte skålen. Hahaha...
Så man vet att han äter i alla fall. 
 
Så knasigt att börja säga han istället för hon nu. Helt sjukt... 
 
Försöker ladda upp lite bilder på när han myste runt i mina sängkläder som för tillfället jag har i soffan. 
Men mobilen är seeg just nu bara för jag överskridit de fem gig jag har med den vanliga hastigheten. Fortfarande gratis men betydligt långsammare. 
Jaja, fick upp en på fejsboken i alla fall. 
 
Ni ser inte mig va, säger Bonny. ;)
 
Jag svarar nej. (Han ligger under täcket där ;) hihihihi 
Sen gick han på upptäcksfärd. 
Och jag har fått min hand putsad. Vilken modig social liten råtta han är. Nu ska han bara få en kompis och fröken Lillys bur också. Har kanske en potentiell *köpare* som kommer nästa vecka. Vi får väl se. Man vet ju aldrig med blocket. 
Annonserat på www.undulat.forum24.se också. 
Måste göra det som är bäst för Lillygoset. 
 
Psst, hon vet ingenting än så håll tyst ;) 
 
Puss o kram på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Flinck <3

Jag väntar vid min stockeld medan timmarna skrida...sen reser jag mig igen ;)

RSS 2.0