Idag flyttar Lilly

Mitt älskade lilla goos flyttar idag. Det är ett par som har en kennel utanför Habo som hämtar henne. De har fler fåglar och jag tror att Lilly kommer trivas jättebra. Visst det tynger mammahjärtat men som sagt förut så vill jag göra det bästa för henne inte för mig. Det är inte ens lagligt att ha bara en undulat. Men nu ska Bonny och hans snaaart kompis få Lillys stora bur. Har lite dåligt samvete att Bonny har en så liten bur nu. 
Det blir bättre älskade lilla pälsboll. I eftermiddag blir allt bättre. Ska försöka köpa lite hyllplan och rör och sånt så de har lite aktiivteter i buren. Skruttar. 
 
Är lite nervös dock eftersom jag inte ens får ta i Lillygumman. Hon flyr. Så hur ska jag fånga in henne? Och hon bits väldigt hårt om man försöker ta i henne. Lilla skruttan. Men det kommer gå så bra så. 
 
Ikväll kommer päronen. Då får de träffa Bonny första gången. Det gör mig också lite nervös. Hihih...
 
Puss o kram 
 
Ps. Hemma från worket idag. Kände mig inte helt kry när jag vaknade i morse. Måste bero på mitt höga blodsocker.
Usch vill bara få ner det nu så jag slipper känna mig trött om dagarna och känna att det är skit att vara på jobbet. 
Bläää
Ds


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Flinck <3

Jag väntar vid min stockeld medan timmarna skrida...sen reser jag mig igen ;)

RSS 2.0