Just ja...

Här har det gjorts framsteg med Bonnie (Bonny, är det bättre stavning nu?) 
 
  • Han har varit ute första gången. SAMTIDIGT som Lilly var ute och flög. Inga problem. 
  • Han har suttit i min nacke och kittlats, gosat, putsat sig, låtit sig tas kort på för att föreviga första mysstunden av många. 
  • Han har njutit när jag kliat på honom. Lade huvudet i armvecket och jag bara såg hur han njöt. 
  • Ville knappt in när jag skulle få in honom i buren igen. 
  • Nyfiken i en strut. Gått runt på mig, på datorn, på soffan, bajsat på mig,
Det gör inget att han bajsade lite på mig. Är bara så lycklig att han verkar trygg med mig redan andra dagen. För han är ju en sötnos. 
Mamma kommer få hjärtsnurr. Hon tycker råttor är äckliga. Hade en period så jag inte tyckte om svansarna... rena fördomarna. Svansen är lika go och mysig som resten av råttan. Och så len päls han har. 
 
Jaja, får nu en större råtta än jag hade förväntat mig. Hanarna blir större än honorna. 
Nu blir bara problemet när jag ska köpa Pinglan. Måste ju va en hane för annars förökar de sig och jag vet att de kan få upp till 21 ungar och 23 råttor rännandes... njaaa... har inte riktigt plats för det. Två tre stycken räcker. 
 
Jaja, ska sluta tjata nu. Ville bara berätta. Kvällen är gjord. Nu vet jag att jag kan få ut honom när jag ska städa buren hans :) 
 
Puss o kram vänner


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Flinck <3

Jag väntar vid min stockeld medan timmarna skrida...sen reser jag mig igen ;)

RSS 2.0