Love at first sight <3

Det var vad jag kände för Bonny (dåvarande Bonnie). Han är en sån underbar råttbebis och han vill ut så fort jag stänger burdörren. 
Han ska få komma ut vid sju tänkte jag, måste städa hans bur också. Hanar luktar mer än honor och det har jag märkt att han gör när han bajsar och kissar och sånt. 
 
Känner att mitt fågelintresse har svalnat lite sen Pippin dog. När jag inte kan få Lilly tam så är det inte likadant längre. Bonny blev ju tam innan han kom hem hit nästan. HAHA. Han älskar drops och att slicka på mina fingrar. Lilla skrutt. Hur kan man älska någon så mycket? 
 
Lilly springer omkring på pinnen. Och hon ska också få komma ut. Inga problem att ha Bonny och Lilly ute samtidigt. Bonny är väldigt nyfiken på Lilly. Lilly, tja, hon bryr sig inte om råttisen alls. 
 
Sitter och kollar på Ullared i brist på annat. Såå roligt. Morgan och Ola-Conny är på kryssning. De är ju roliga asså. 
 
I morgon kommer mamma och pappa... då får de träffa Bonny första gången. Är liiite nervös. Mamma gillar ju inte råttor. Men Bonny är inte vilken rådis som helst. Han är MIN bara MIN. Längtar tills han blir större så man har lite mer koll på honom när han är ute. Nu ser man i bästa fall en svans under täcket XD 
 
Puss på er <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Flinck <3

Jag väntar vid min stockeld medan timmarna skrida...sen reser jag mig igen ;)

RSS 2.0